شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
تجلیل از سازمان تبلیغات

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اهداء لوح سپاس از مدیر کل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکبر پورات امروز در آئین تقدیر از فعالان مردمی و دستگاه‌های اجرایی ساماندهی سواحل که در سالن اجتماعات استانداری بوشهر برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بخشی از این لوح سپاس آورده است: نقش مؤثر و حمایت‌های بی دریغ مسئولان و مدیران متعهد در برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سواحل، بسیار ارزشمند و ستودنی، و فرصتی گرانبها برای ترویج ارزش‌های فرهنگی و مذهبی است.

پورات در بخش دیگری از این لوح حمایت‌های انجام گرفته را نشانه‌ی بارز ایمان به رسالت فرهنگی و مسئولیت اجتماعی برشمرده و آورده است: اقدامات ارزنده‌ای که در این مسیر از سوی شما انجام شد، یادگاری مانگار از تعهد و دلسوزی شما برای تعالی فرهنگی جامعه خواهد بود.

در این لوح تقدیر آمده است: این لوح، به پاس همت والا و همراهی دلسوزانه‌ی شما که با برنامه‌ریزی، پشتیبانی و حمایت از این فعالیت‌های فرهنگی و معنوی، زمینه‌ساز تقویت باورهای دینی و ارتقای روحیه اخلاقی و اجتماعی در میان مردم شدید، به حضورتان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha